Мислиша Бања Лука - Misliša Banja Luka - Инструкције и курсеви из математике и програмирања за основношколце - Instrukcije i kursevi iz matematike i programiranja za osnovnoškolce

A+ A A-

Програмирање

Удружење Мислиша је покренуло радионицу из програмирања за дјецу од 1. до 9.разреда основне школе. Дјеца ће уз помоћ стручних предавача имати прилику научити израђивати (своје!) игрице коришћењем софтвера Скреч (енг. Scratch), који је настао на познатом америчком универзитету МИТ (Massachusetts Institute of Technology).
Ученик не мора да познаје синтаксу програмског језика већ само уклапа постојеће блокове градећи програмску цjелину, попут слагања Лего коцкица при формирању неког објекта.


Програмирање је писменост данашњице


Програмирање обезбјеђује сигуран и добро плаћен посао

Информације о радионици

Зашто би дјеца требало да уче да програмирају? Зато што је разумијевање/учење „компјетерског модела размишљања“ сада важно за дјецу (што раније!) као и да науче да читају и пишу.

Опис
Скреч (енг. Scratch) је образовни програмски језик који су измислили на америчком МИТ-у (енг. Massachusetts Institute of Technology) за подучавање дјеце основним (али напредним!) концептима програмирања коришћењем визуелних блокова (“лего програмирање“), као основних програмских конструкција.

Програмско окружење у Скречу је графичко и догађајима вођено. Дјеца манипулишу објектима (коришћењем “лего програмских коцкица“) програмирајући понашање позорнице и ликова (“глумаца и објеката на позорници“) који се могу нацртати или бити увезени (коришћење раније нацртаних/направљених). Команде су груписани у десет категорија које обухватају "Кретање", "Изглед", "Звук", "Оловка", "Догађаји", "Управљање", "Осјећаји" да поменемо само неке.

Програмске команде су представљене преко графичких блокова (“лего програмских коцкица“) који се спајају на "програмском платну" да се формира синтаксички тачнан и потпун програм.

Шта ће дјеца научити?

Деца ће научити основе програмирања - секвенцирање, селекција и понављање. То се ради у окружењу које подстиче истраживање кроз игру (“ИГРАЈ СЕ И ПРОГРАМИРАЈ”).

Процес учења ових принципа има облик мини вјежби и микро-пројеката. Деца учествују у рjешавању проблема, програмирању кроз игру и отклањање грешака све уз подршку ментора који су при руци да пруже смјернице и помоћ.

Структура радионица

У “МИСЛИШИ“ дијете ради вјежбе коришћењем рачунара (које има Удружење и/или на личним) и користећи комбинацију интерактивних аудио-визуелних материјала те завршава планиране вјежбе програмирања у предвиђеном времену.
Забавна природа наших радионица омогућава дјеци да уче програмирање инстинктивно и темпом којим су задовољни. Обезбедили смо пријатно окружење за учење а није неуобичајено да дјеца питају родитеље и учитеље за продужетак часа, јер желе да наставе програмирати!

Да ли је могуће бесплатно пробати?

Да, ваше дјете можете довести на 2 (два) бесплатна часа како би видјели да ли одговара Вашем дјетету.

ИСКОРИСТЕ ЉЕТО И ПРОГРАМИРАЈ!!!

 

Понедељак

Уторак

Сриједа

Четвртак

Петак

19-20

Scratch JR

mBot

Scratch

Scratch JR

mBot

20-21 и 30

Scratch (до 20h)

PHP & MySQL

HTML & CSS

Python

PHP & MySQL

  1. Scratch JR „Лего програмирање“од 5 до 7 година (понијети свој таблет ако имате)
  2. Scratch – „Лего програмирање“ – од 8 до 11 година (од 2. до 5. разреда)
  3. Python – „озбиљан“ програмски језик а најлакши за учење (од 13 до 18 година -ОШ&СШ)
  4. mBot – направите свог робота и управљајте са њим – од 2 разреда ОШ
  5. PHP & MySQL – учимо веб програмирање (од 13 до 18 година -ОШ&СШ) 2x2часа сед.
  6. HTML & CSS за почетнике (од 13 до 18 година -ОШ&СШ)

Трајање: од 1.јула до 31.августа 2017.године
Мјесечна цијена чланарине радионице за једног ученика износи:
Scratch JR  55,00 КМ || Scratch 55,00 КМ
mBot 60,00 КМ || HTML & CSS 60,00 КМ || Python 70,00 КМ
PHP & MySQL 100,00 КМ
Пријаве на: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. & моб: 066 7-1=6=2+2+2



 facebook.com/mislisabl twitter.com/mislisabl

Мислиша © 2015